Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden?
Bij een bestelling die bezorgt wordt via Post NL op een werkdag voor 15:00 uur wordt deze dezelfde dag nog verwerkt. Houdt er rekening mee dat verzending naar België een dag langer kan duren. Plaats je een bestelling op vrijdag of in het weekend? Houd er dan rekening mee dat je bestelling op maandag of dinsdag wordt geleverd. Verder kan het zo zijn dat – tijdens drukte bij Post NL – je bestelling pas geleverd wordt binnen 1 – 3 werkdagen.

Is het mogelijk om de artikelen retour te sturen?
Dat kan artikelen die niet naar wens zijn kunnen binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour gestuurd worden met behulp van onze retourbrief. Deze brief vind je in de tas bij je bestelling. Indien deze brief ontbreekt kunt u contact met ons opnemen met onze winkel of stuur ons een e-mail naar info@dameskledingzaak.nl

Wanneer gaat het retourtermijn in?
Dat is 14 dagen vanaf dat de consument of een door hem aangewezen derde het product heeft ontvangen.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling niet wil houden?
Jazeker. Als je bestelling niet bevalt kun je deze naar ons retour sturen met behulp van de retourbrief in de geleverde tas. Zodra wij je bestelling retour ontvangen hebben storten wij het bedrag van je bestelling weer terug op je rekening. Mits dit een uitzondering is op ons retourbeleid.

Wat als ik een sale artikel heb besteld die is afgeprijsd voor 50% of meer en deze past niet?
Wij mogen geen sale artikelen retour nemen die 50% of meer zijn afgeprijsd. Wat we wel kunnen doen is het sale artikel omruilen voor een andere maat of een andere sale artikel, als deze nog op voorraad is. We kunnen het helaas niet retour doen voor geld terug. Het beste wat je kunt doen is hiervoor naar 1 van onze winkels toe komen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.     
Het kan voorkomen dat we per ongeluk een artikel met de verkeerde kleur of maat naar je verzonden hebben. Wij raden je aan om dan zo snel mogelijk contact met onze winkel op te nemen of stuur een e-mail naar: info@dameskledingzaak.nl

Een artikel staat op tijdelijk uitverkocht. Wanneer komt deze weer op voorraad?
Wekelijks krijgen we een nieuwe voorraad binnen van onze leveranciers.

Wat doe ik als ik een klacht heb?
CECIL streeft er naar om elke aankoop netjes en volledig af te leveren. Mocht het voorkomen dat u een klacht over de bestelling heeft dan kunt u deze doorgeven via e-mail: info@dameskledingzaak.nl

Ik heb een mail gestuurd maar heb nog geen antwoord?
Wij streven er na om de mail binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Is het dringend en je hebt nog geen antwoord? Bel dan naar 1 van onze winkels.

Vind je dit bericht leuk? Deel de boodschap!

Delen
Delen
Delen